Heel erg bedankt voor je donatie! Met jouw donatie heb je mensen in onze gemeente geholpen om weer een beetje mee te kunnen doen.
Voelt goed, hè?
Je hebt mensen geholpen! Dat voelt toch super goed?
Wil je je vaker zo goed voelen? Word dan lid van de Cirkel van Vincentius. Dit is een groep mensen uit onze gemeente die de Vincentiusvereniging maandelijks steunt. Als je lid wordt, voel je je dus elke maand zo goed. Neem zeker eens een kijkje op de pagina om meer te weten te komen over de Cirkel van Vincentius.

